Hardwareopgradering påkrævet

Oplysninger om udskiftning af hardware.

På denne side finder du alle vigtige oplysninger i forbindelse med udskiftning af hardware for dine aktuelle enheder TP3, TP4 samt TP5 som følge af Life Cycle Management samt den forestående afbrydelse af 2G- og 3G-nettet. I forbindelse med afbrydelse af 2G-nettet er det yderst vigtigt at tage højde for køretøjerne i transittrafik (f.eks. gennem Schweiz fra 31.12.2022).

Afbrydelse af 2G- og 3G-nettet

Landeoversigt over planlagte afbrydelser

Hvilke lande er berørt: 2G_3G_Termination_schedule.pdf.

Proces for udskiftning af hardware

Fire trin for en succesfuld udskiftning af hardware:

1. Bestil hardwaren, og aftal tid på værkstedet

Dele til køretøjer fra Mercedes-Benz: Kontrollér venligst i standardkataloget (Xentry Parts Information)

Dele til køretøjer fra andre producenter

2. Deaktivér køretøj med gammel hardware

Deaktivér køretøjet 2-3 dage FØR værkstedsaftalen.

Aktivér/deaktivér skærmknappen: Vælg deaktivér.

3. Køretøjet ombygges på værkstedet

Vejledning til køretøjer fra Mercedes-Benz: Kontrollér venligst i standardkataloget (Xentry Parts Information)

Vejledning til køretøjer fra andre producenter (1)

Vejledning til køretøjer fra andre producenter (2)

Kontrolvejledning til køretøjer fra andre producenter

Du kan finde nummeret ved hjælp af telefonnummergeneratoren. Indtast ICCID-nummeret på det link, der er angivet nedenfor.

4. Lad køretøjet blive aktiveret med den nye hardware

Sørg for aktivering efter foretaget ombygning

FleetBoard: Online Support Center -> Aktivér/deaktivér skærmknap: Vælg aktivér.

Vær ved aktiveringen opmærksom på at anføre serienummeret på den pågældende enhed (se nedenfor) i Online Support Center.

Her finder du serienummeret / ICCID:

Søgning efter telefonnummer:

Kontakt: