Daimler Fleetboard GmbH indstiller den direkte distribution af telematiktjenester til kunder i Danmark fra slutningen af år 2018. Distributionen bliver fra 01.01.2019 overtaget af Mercedes-Benz Danmark. Kundeorientering er en grundpille i vores service. Med den direkte organisering af aftaleforholdet til Mercedes-Benz Danmark, har du især fordelen af at have én og samme kontaktperson for erhvervskøretøjer og Fleetboards telematiktjeneste.
Mercedes-Benz Danmark vil henvende sig til dig med den nye aftale. Ved at underskrive den inden den 05.12.2018, kan du blot fortsætte med at bruge Fleetboard tjenesterne.
Hvis du ikke indgår en ny aftale med Mercedes-Benz Danmark bliver dine køretøjer deaktiveret den 31.12.2018. Du har yderligere 3 måneders adgang til de hidtil samlede data vedrørende din flåde. Efter dette tidsrum spærres adgangen automatisk.
Angående tekniske spørgsmål kan du som sædvanlig henvende dig til vores Support. Telefonnummer og Online support formularen finder du under https://www.fleetboard.dk/services-og-kontakt/support/
Har du spørgsmål til aftalen, bedes du venligst henvende dig til din egen kontaktperson lokalt.
Ja, selvfølgelig vil Mercedes-Benz Danmark sørge for, at den fremtidige aftale opfylder disse krav. (Detaljer om Fleetboard og GDPR kan læses her GDPR FAQ.)
Nej, mandatet til SEPA-debitering ophører også. Alle yderligere oplysninger om emnet betalingssystem vil naturligvis blive meddelt dig rettidigt af Mercedes-Benz Danmark.
Også prøveaftaler opsiges pr. 31.12.2018. Det ville glæde os, om du fortsat ville bruge Fleetboards tjenester. Kontakt din lokale kontaktperson. Kollegerne fra Mercedes-Benz Danmark vil så give dig et attraktivt tilbud.