Fordele for kunden

    • Sænkede omkostninger: Sænkning af brændstofforbruget, lavere kommunikationsomkostninger, optimeret service, reduceret slid

    • Effektivitet: Optimal udnyttelse af vognparken, færre ture uden last og færre værkstedsophold, optimale planlægningsmuligheder

    • Gennemsigtighed: Relevante data fra lastbilen online, overblik over hele flåden

    • Tidsbesparelse: Færre telefonopkald, forenkling af kommercielle processer

    • Ekstra kundeservice for speditionskunder: Fleksibilitet, ordretracking, gennemsigtighed

    • Return on Investment: Ingen høje startinvesteringer i edb-central, refinansiering inden for kort tid

X

Brug af cookies

For at kunne udforme webseite optimalt og løbende gennemføre forbedringer, bruger Daimler cookies. Ved at fortsætte brugen af webseite accepterer du brugen af cookies.

Yderligere oplysninger fås i cookie-oplysninger.

Dit besøg på denne website bliver omgående anonymiseret og registreret af en webanalysetjeneste. Ønsker du ikke dette, bedes du klikke her.

Yderligere information herom kan findes i impressum.